REKLAMACJE I GWARANCJE

  1. Wszystkie Towary zakupione w Sklepie są fabrycznie nowe i objęte pełną gwarancją producenta. 
  2. Cieciera BTC Sp. z o.o. udziela gwarancję na okres 24 miesięcy.  Gwarancja obejmuje naprawę lub wymianę elementów konstrukcyjnych Towarów, które w okresie gwarancji ulegną awarii na wskutek wad materiałowych lub błędów produkcyjnych.
  3. Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem.
  4. W chwili odbioru Towaru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Przed odebraniem przesyłki od kuriera Klient jest zobowiązany sprawdzić, czy Towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy sprawdzić czy Towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń Towaru nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z Cieciera BTC sp. z o.o.  w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę.
  5. Jeśli otrzymany Towar będzie posiadał wady techniczne, Klient zobowiązany jest niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem drogą mailową. W przesłanej wiadomości e-mailowej należy podać datę zgłoszenia, dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z nazwą firmy, imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu osoby upoważnionej do reprezentowania firmy.
  6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki.
  7. Reklamowany towar przesłany do Cieciera BTC sp. z o.o. nie może być używany oraz powinien być czysty. W przeciwnym wypadku Cieciera BTC sp. z o.o. zastrzega prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
  8. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu.
  9. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru do siedziby firmy.
Prywatność
CBTC24

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyki

Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Dodatkowe

Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie zapamiętanie informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie strony, np. preferowany język lub region, w którym znajduje się użytkownik.