REKLAMACJE I GWARANCJE
- Wszystkie Towary zakupione w Sklepie są fabrycznie nowe i objęte pełną gwarancją producenta.
- Cieciera BTC Sp. z o.o. udziela gwarancję na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje naprawę lub wymianę elementów konstrukcyjnych Towarów, które w okresie gwarancji ulegną awarii na wskutek wad materiałowych lub błędów produkcyjnych.
- Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem.
- W chwili odbioru Towaru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Przed odebraniem przesyłki od kuriera Klient jest zobowiązany sprawdzić, czy Towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy sprawdzić czy Towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń Towaru nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z Cieciera BTC sp. z o.o. w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę.
- Jeśli otrzymany Towar będzie posiadał wady techniczne, Klient zobowiązany jest niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem drogą mailową. W przesłanej wiadomości e-mailowej należy podać datę zgłoszenia, dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z nazwą firmy, imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu osoby upoważnionej do reprezentowania firmy.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki.
- Reklamowany towar przesłany do Cieciera BTC sp. z o.o. nie może być używany oraz powinien być czysty. W przeciwnym wypadku Cieciera BTC sp. z o.o. zastrzega prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru do siedziby firmy.